×

Corona

Coronamaatregel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin eget purus id sapien venenatis vestibulum. Curabitur consectetur erat sed accumsan volutpat. Integer vulputate accumsan enim tincidunt finibus. Curabitur dictum orci vel ex condimentum, vitae fringilla urna efficitur. Morbi ligula enim, mattis in lacus non, commodo consequat sem. Duis eget accumsan enim. Praesent volutpat metus elit, ac dapibus leo ultrices vel. Nunc tempor pharetra dictum.

Nunc augue elit, ornare sit amet nisi eget, ullamcorper placerat magna. Suspendisse quis auctor mi. Mauris cursus viverra purus non pellentesque. Mauris eget vulputate lacus, nec fermentum lectus. Nulla maximus mauris et elit gravida aliquam. Suspendisse porta ipsum vitae tortor tempor, eget vulputate ipsum placerat.

Sectie

Een klacht over onze dienstverlening?

Ben je niet tevreden over de dienstverlening van de stad?

Vind je dat je door medewerkers van de stad niet correct bent behandeld? Heb je geen oplossing of gehoor gevonden bij de medewerker of dienst in kwestie? Dan kan je beroep doen op de klachtencoördinator van de stad. Je kan per brief of digitaal een klacht indienen.

Opgelet! Een klacht is niet hetzelfde dan een melding. Wil je een probleem melden (put in de weg, sluikstort, defect verkeerslicht, geluidsoverlast, defect aan speeltuin, verkeersoverlast in de straat, ...) gebruik dan ons algemeen contactformulier. 

Samenwerking met de Vlaamse ombudsdienst.

Heb je een klacht bij de stad Halle gemeld en je kreeg geen antwoord of je bent niet tevreden met de afhandeling van je klacht, dan kan je je richten tot de Vlaamse ombudsdienst. Je kunt je klacht via e-mail richten tot de Vlaamse ombudsman. Let op: deze zal steeds nagaan of de klacht die je doorspeelt reeds gekend was bij de stad Halle. Is dat niet het geval, dan wordt die in eerste instantie aan de stad doorgespeeld om de kans te geven het probleem lokaal op te lossen.